Ավագ դպրոցի 2014-15 ուս-տարվա ուսումնական ծրագիր

Լուսանկարչությունը և վիդեո արվեստը պատկանում են այն մեդիաների շարքին, որոնք առավել տեխնոկրատիզացված են և սովորաբար առաջնային են համարում տեխնիկական գրագիտությունը: Այս ուսումնական ծրագրի նպատակն է կիրառել լուսանկարչական և վիդեո արվեստի տեխնիկական հմտությունները` ստեղծելով  կոնցեպտուալ   արտ –նախագծեր:   Ծրագիրը  հիմնված է հետևյալ  առանցքային հասկացությունների  վրա` կոնցեպտուալ լուսանկարչություն  և  էքսպերիմենտալ  վիդեո:  Այն  կազմված է  երեք հիմնական մասերից`

1.Պատկերի պրակտիկաների  ուսումնասիրություն և քննադատություն

3.Համադրական նախագծեր

4.Ծրագրային ֆիլմադիտումներ  /ֆիլմացանկի մեջ ընդգրկված են 20-30ականների ավանգարդ կինոն, 60 ականներից  մինչ այժմյան վիդեո արտը  և որոշ  հեղինակային ֆիլմեր/

5.Վիդեո նախագծեր

Այս ուսումնական ծրագիրը ունի նախագծային ձևաչափ, այսինքն` ուսումնական  հանդիպումները իրականացվում են  կոնկրետ համադրական  նախագծերի շրջանակներում:  Նախագծերը բազմամեդիա են  / լուսանկարչություն, վիդեո,  վիդեո արտ,  ինստալյացիա  և այլն/  և  իրականացվում են համադրական կոնցեպտի շրջանակներում:  Առաջիկա համադրական նախագծերի թեմաները հետևյալն են`

1.Քաղաքային միջավայրի  ապամոնտաժում /լուսանկարչական-հետազոտական նախագիծ/

2.Ենթամշակույթն ու դիմանկարը /լուսանկարչական նախագիծ և վիդեո ինստալյացիա/

3.Մեխանիկական շարժման միֆը /բազմամեդիա նախագիծ/

4.Սոցիլական կայքերի պլատֆորմը. ինքնության վերաճումը օգտատերի /լուսանկարչական-քննադատական նախագիծ/

Նախագծերը բախկացած են երկու պրոցեսից` նկարահանում և քննարկում:

Նախագծերի  արդյունքները պարբերաբար  կներկայացվեն շնորհանդեսների, ֆոտոցուցահանդեսների և ֆիլմադիտումների տեսքով:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s